WAŻNE OGŁOSZENIE

UWAGA!
WAŻNY KOMUNIKAT!

 

 

W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią, dbając o zdrowie Nasze i naszych pracowników zmuszeni jesteśmy przedsięwziąć radykalne środki bezpieczeństwa.

 

W hurtowni nadal będzie można odebrać towar, ale na ściśle określonych zasadach. Produkcja będzie działała na 100% :

 

  1. Brama zostanie zamknięta – pojawią się na niej dwa numery telefonu:

    tel: 724 992 004

    tel: 609 819 050

    oraz wyjątkowo utworzony mail towar@meblowa2.pl

    Prosimy dzwonić na podane numery telefonów, będą one obsługiwane w pierwszej kolejności.

  2. Na teren zakładu wpuszczani będą tylko ci klienci, którzy uprzednio poinformują telefonicznie o chęci odbioru towaru.

  3. Aby odebrać towar klient musi z wyprzedzeniem poinformować obsługę co będzie odbierane – płyty – blaty – drzwi przesuwne – w przypadku akcesoriów meblowych konieczne jest złożenie zamówienia drogą mailową – specjalny mail: towar@meblowa2.pl. Nie będzie możliwości złożenia zamówienia „przy ladzie” jak to miało miejsce do tej pory. Ma to zminimalizować kontakt bezpośredni.

  4. W przypadku gdy klient nie dostosuje się do powyższych zasad nie zostanie wpuszczony na teren zakładu. Klient będzie zmuszony czekać przed bramą do czasu przygotowania wszystkiego przez obsługę.

  5. W przypadku odbioru towarów gabarytowych prosimy o zapewnienie sobie pomocy przy załadunku. Towar zostanie wywieziony poza mury zakładu i nie będzie możliwości pomocy pracownika.

  6. Informujemy, że do czasu gdy stan pracowników na to pozwoli, produkcja będzie działała na 100%. Zamówienia złożone przez E-Rozrys standardowo mają pierwszeństwo. Dołożymy wszelkich starań by terminy były jak najkrótsze.

  7. Przestrzeń ekspozycyjna w dziale handlowym zostaje zamknięta do odwołania.

  8. Przy wejściu do biura powstanie tymczasowa lada, która zapobiegnie bezpośredniemu kontaktowi z pracownikami. Musimy ograniczyć możliwość składania zamówień „face to face”.

    Nie będzie można liczyć na pomoc bezpośrednią na miejscu. Tymczasowa lada będzie służyła wyłącznie do wymiany dokumentów sprzedaży.

  9. Ze względów bezpieczeństwa preferujemy płatność odroczoną bądź płatność kartą. Prosimy o ograniczenie transakcji gotówkowych.

  10. Powyższe zasady wprowadzane są na okres 7 dni z możliwością przedłużenia bądź w przypadku pogorszenia się sytuacji - zamknięciem całego działu sprzedaży.

  11. W sobotę 21 marca hurtownia będzie nieczynna.

 

 

 

Przepraszamy za utrudnienia i liczymy na wyrozumiałość oraz dostosowanie się do powyższych zasad.

Zmusza Nas do tego sytuacja w której się wszyscy znaleźliśmy. Zdrowie i bezpieczeństwo przede wszystkim.